fredag 13. august 2010

EllenSand kunder!

Her er to snasne damer i kjoler fra EllenSand.
Brit i sin Superwoman-kjole. Akkurat nå på party med Grete Roede. Gleder meg til å høre nytt fra den festen :)

Og Elisabeth i sin *GøyPåLandet* kjole. Elisabeth er alltid så hemmelighetsfull. Av og til lurer jeg på om hun kan være hemmelig agent. Eller spion som vi sa i gamle dager.... Hun er nå fin i alle fall der hun ligger med stråhatten sin på. Anbefaler alle å stikke innom hennes blogg. Elisabeth skriver godt med masse humor. I like it! Me like! Eller, jeg liker det, på norsk.

Da skal jeg sy ferdig en rosa Superwoman-kjole. Jepp, du hørte riktig. ROSA! Og den blir utrolig fin. :)

8 kommentarer:

  1. Kule, flotte damer i kule kjoler!
    Jeg har møtt Elisabeth "live", og det er en grunn til at hun prøver å gjøre seg litt anonym, for å si det sånn...

    SvarSlett
  2. Flotte damer i flotte kjoler :-)
    Gøy å se kjolene 'live'
    Ha en flott helg!

    SvarSlett
  3. Mystiske meg. Kanskje jeg har et skjemmende arr over hele fjeset, kanskje jeg ligner på han der Shrek....?

    SvarSlett
  4. Kjempefine kjoler du lager og kreerer, og flotte modeller også!!
    Ha ei finfin helg og klem fra meg;)

    SvarSlett
  5. Tenkte ikke på Shrek-hodet ditt, Elisabeth, tenkte mer på...vel..du veit...hvis det blir oppdaga at "Elisabeth" faktisk er...ja, du skjønner...? Mer mine lepper er lukket med 7 segl.

    SvarSlett
  6. Kanskje Elisabeth egentlig er en superkjendis? Madonna kanskje? Som prøver å leve et anonymt liv i Norge?
    :D
    Jeg liker deg uansett, Elisabeth. Med eller uten hatt :)

    SvarSlett
  7. Flotte kjoler på flotte damer, selv om Elisabeth liker å gjemme seg litt:-)

    SvarSlett
  8. Flotte kjoler! Ja, denne dama innerst i veien er noko for seg sjølv, og det vil ho halde fram med å vere :) Stå på Elisabeth :)- Og stå på til ho som lagar så fine kjoler!

    SvarSlett

Det er veldig koselig om du legger igjen en kommentar:)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails