fredag 13. august 2010

Rosa Superwoman-kjole med utrolig søte ermer!

Det ble en utrolig lang innleggs-tittel. Nuvel. Denne kjolen har jeg sydd til min søster. Det rosa velourstoffet har lagt i ett år og venta. Ikke venta på meg. Venta på at søstersen skulle bestemme seg for hvilken type kjole hun ville ha.

Det nydelige turkise stoffet med rosa prikker har jeg kjøpt hos Sydilla. Et av mine favorittstoff.

Kjolen har fått samme type ermer som på folklorekjolen min. Prikken over den berømte i'en spør du meg.

V-halsen skreik etter et smykke, så jeg fant fram et nydelig smykke jeg har kjøpt hos Randi Smykker. Jeg liker så godt sølvlenken av ringer. Og selvfølgelig et turkist hjerte av glass med et mindre sølvhjerte oppå.

Til halssmykket hører det til et armbånd av ferskvannsperler og turkist glasshjerte. Nydelig!

Ønsker alle en herlig fredag! :)

12 kommentarer:

  1. Den ble rålekker! Helt enig i at ermene er prikken over i´en - kjempefine! Utrolig skjønt stoff.

    Og smykkene til Randi er bare sååå lekre. Har et helt likt armbånd, bare med lys blått hjerte. En av mine favoritter:-)

    Klem

    SvarSlett
  2. Så nydelig denne var!! Heldig søster :)

    SvarSlett
  3. Så fint alt ble - med tilbehør og det hele:)

    SvarSlett
  4. Den ble kjempeflott !!
    Og smykket var også flott :-)
    Du lager så mange flotte kjoler :-)

    Ps - jeg har en liten Give Away inne hos meg , ta gjerne turen innom :-)

    SvarSlett
  5. WOW! Jepp, ermene er prikken. V-hals er også flott. Gøy å se "gamle klassikere" med ny vri.

    SvarSlett
  6. Kjolen kledde virkelig puffermene, den ble kjempeflott!
    ha ei super helg, klem fra meg;)

    SvarSlett
  7. Nok en lekker sak fra deg.

    I dag kom jeg meg endelig på posten, så da skal vel smykket være framme til i morgen.

    På den ene lenken (helt øverst) har jeg tredd tre ringer i identisk størrelse, slik at du har muligheter for å justere lengden.

    Jeg er utrolig glad for dere to som vant hos meg, og setter utrolig stor pris på at du vil vie dette litt plass på bloggen din. Uansett, det viktigste for meg er at vinnerne er fornøyd med premien.

    Varm klem fra Astrid

    SvarSlett
  8. Du kjære Ellen.

    Jeg er fremdeles med ved mine fulle fem (tror jeg), men det har nok vært altfor mye å ta seg av i det siste.

    Det var jo i går jeg var på posten, og i dag har jeg faktisk vært på hjul siden ganske tidlig.

    Utrolig kjekt å høre at du likte smykket, og jeg håper selvsagt at lengden passer.

    Ny klem fra Astrid

    SvarSlett
  9. Heldige søstersen :)
    Enig med deg i at ermene ble knakende flotte.
    Ha en fin helg Ellen.

    SvarSlett
  10. Heldige søstra di! Ein herleg kjole. Utruleg mykje fint du lagar.

    SvarSlett
  11. Herlig kjole! Flott stoffkombinasjon og herlig med de armene!

    SvarSlett
  12. Hei!
    Kjempefin kjole!! Så lekker!! Likte de søte puffermene så godt, virkelig prikken over I en!!!

    Fin uke til deg!!

    Klem:-)))

    SvarSlett

Det er veldig koselig om du legger igjen en kommentar:)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails