søndag 29. august 2010

Monsterprinsesse!

Det fremmede er ofte litt skummelt. Monster i garderobeskapet er ganske skumle. Monster under senga er enda skumlere. Men ting er ikke alltid slik man først trodde. Noen monster er snille. Kanskje alle monster er snille. Denne monsterprinsessa er i alle fall ganske snill. Hun er ikke snill alltid. Av og til kan hun være temmelig rampete. Men stort sett er hun ganske snill.

Denne kjolen er sydd i lyseblå velour med mørkrosa ribb i hals og på ermer. Den er til salgs på Epla. Kjolen er i str. 6-8 år. En kjole man kan vokse i. Lengde fra skulder og ned er 74 cm.
 
Hva synes dere om monsteret mitt? Er dette noe som små prinsesser vil like? Eller kanskje store prinsesser? Jeg tror i alle fall jeg må lage meg en monsterkjole. Denne var det virkelig gøy å lage :)
 
PS! Mål på det brune veloursettet er nå lagt ut på Epla
 
Ønsker alle en alle tiders søndag :)

12 kommentarer:

  1. Heisann!
    Kjempe fin...tror nok prinsessene vil like den...har en del prinsesser i på jobb.De ville nok likt den
    Ha en fin søndag her skal det syes med ny overlock maskin gleder meg kan du tro
    Klem

    SvarSlett
  2. Kul, tror nok den appelerer vel så mye til oss større prinsesser. ☺

    SvarSlett
  3. He he, jeg synes jo sånne monsterprinsesser er kule - jeg aner ikke om det slår an blant småjentene...Men det er nok en del mødre som liker sånt;)

    SvarSlett
  4. Det er det stiligste monsteret jeg har sett. Appelerer like mye til voksne (i allefall til meg)Det er vannvittig deilig med sånt som er både litt søtt og "grovt" i stilen på en gang. Kanonbra.

    SvarSlett
  5. En ting å si om monsteret! Kult!!! :-)

    SvarSlett
  6. Kult monster -syns den passer til voksne jenter også jeg:-)
    Ha en fin dag:-)
    PS!Tusen takk for støtten ang. bloggen min- det varmer skal du vite!
    Klem, Hege.

    SvarSlett
  7. Dette er vel et monster for både liten og stor vil jeg tro.

    Nå er jo min datter voksen for lenge siden, men siden hun har en liten prinsesse er det ikke umulig at det kommer en kommentar derfra.

    Klem fra Astrid

    SvarSlett
  8. Hei du!
    Så fantastisk mye fint du lager! Selv er jeg storfornøyd hvis glidelåsene på putene jeg syr faktisk lar seg lukke etter de er sydd på... ;)
    Monsterprinsessen var kanonkul, det er alt for få monsterprinsesser i verden. Hun ser jo litt halvdød ut også, med det ene nettingøyet, utrolig kult!
    Jeg har jo snoket litt rundt her inne, og paprikasuppen så slett ikke verst ut den heller. Hm, nå ble jeg sulten...

    Her kommer jeg gjerne tilbake!

    SvarSlett
  9. Hei igjen. Tranbær kjøper jeg hos helsekostbutikken...du trodde vel ikke at jeg var ute et sted og plukka? Nei, det trodde du nok sikkert ikke. ☺

    SvarSlett
  10. Her er jeg igjen, for det var så koselig å lese at du også synes det er et fint prosjekt.

    Vil du gi din skjerv til prosjektet, altså kr. 50,-?

    Frakten betaler jeg.
    Klem fra Astrid

    SvarSlett
  11. Monstere skal være litt sånn rampesnille. Det er helt naturlig det. :)

    Jovisst tror jeg både store og små jenter kan trives godt i en sånn kjole. Den er både søt og rampete på èn gang- akkurat som jenter skal være. ;)

    SvarSlett

Det er veldig koselig om du legger igjen en kommentar:)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails