fredag 25. juni 2010

Rød *GøyPåLandet* kjole!

I dag ble jeg ferdig med en ny *GøyPåLandetKjole* Det er skikkelig koselig å sy disse kjolene. Tror jeg må sy en til meg selv også. En lilla, eller turkis kanskje... :)

Ermene har nydelig, hvit strikkblonde.

Under bysten en felt med vaffelstrikk som gir kjolen fasong.

Og den herlige kappen nederst med hvit bomullsblonde.

Sommeren lar vente på seg, det har regnet både hunder og katter her i dag. Men på søndag lover værmeldinga at det skal lette.
I morra skal jeg på Anne Grete Preus konsert i Kvenvær kirke. Tenk at Anne Grete kommer til Hitra. Herlig. Jeg gleder meg! :)

8 kommentarer:

  1. Så søt en kjole! Kos deg med konsert i morgen. Klem!

    SvarSlett
  2. De er så utrolig skjønne de kjolene der! Skikkelig sommerlige:-) Nydelig med den lille blondekanten nederst.

    Kos deg på konsert i morgen!

    Klem

    SvarSlett
  3. Så koselige kjoler disse, og minner meg om en jeg hadde da jeg var ca 20, da var også det smårutete in;)
    Kos deg på konsert og klem fra meg;)

    SvarSlett
  4. så søt kjole,skikkelig sommerlig,og litt "bondsk" Liker den :)

    åååh,så heldig du er som skal på anne grete preus konsert!!! Kos deg så masse Ellen :D

    klemmer

    SvarSlett
  5. Veldig koselig kjole. Artig å sy klær også

    SvarSlett
  6. Så fiiin! Skikkelig sommerlig og romantisk. :)

    SvarSlett
  7. Ja, ordentlig bonderomantikk på disse søte kjolene, og kanskje litt ekstra med denne røde!

    Arne Grete Preuss er det lenge siden jeg har hørt på, men jeg hadde definitivt gjerne gått på konsert! Kos deg!

    God helg!
    Her er det fotballvm som gjelder - med storskjerm rett på andre siden av Seinen og mye folkeliv. Ikke det at jeg er så opptatt av fotball selv, men gleder meg med min kjære som får nyte fotball på storskjerm med Eiffeltårnet som ekte kuliss bak.

    SvarSlett

Det er veldig koselig om du legger igjen en kommentar:)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails