torsdag 5. august 2010

Unge, lovende designspirer!

Vi var noen dager på besøk i Trondheim i sommer hos gode venner. To av husets unge damer har startet med design av klær. Maren på 13 og Thea på 11. Og jeg må si jeg ble mektig imponert. Se bare her. En nydelig kjole i lilla batikk og et tynt ensfarget stoff, flott dandert utenpå.

Nok en nydelig kjole i et herlig stoff.  Jentene har gjort alt selv. Jeg er rett og slett imponert.

Flere bilder kan du se i bloggen jentene har laget: Keini Design
Stå på jenter. Fortsett å sy!
:)

5 kommentarer:

  1. Så flinke! Lovende designspirer. Det er gøy med barn som har en interesse de er lidenskapelig opptatt av, uansett om det er sying, sjakk eller fisking.

    SvarSlett
  2. Så artig!! Var inne og så, og disse må bare stå på!
    Herlig når unge viser slike evner og setter igang;)

    SvarSlett
  3. Så flinke jenter! Er du inspirasjonskilden?

    SvarSlett
  4. Wow! Det må jeg si!
    Så flinke allerede nå!
    Da er det uante muligheter i vente

    SvarSlett
  5. Det må jeg si! Nydelige kjoler:)

    SvarSlett

Det er veldig koselig om du legger igjen en kommentar:)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails