onsdag 20. juli 2011

Fra 'Too much' til passe!

Jeg  kjøpte et turkist frotte-stoff med hvite skyer på tidlig-sommeren. Tenkte opprinnelig at jeg skulle sy noe til Eimund. Men da jeg fikk stoffet ble jeg umiddelbart forelsket og omdefinerte stoffet til å være for barnslig og søtt for Eimund. Helt passe til meg derimot. Skjønner at ikke alle følger meg på denne logikken :D
Jeg sydde meg først et skjørt og så en topp. Tenkte det ville bli helt knesjt å kombinere skystoffet med blomsterstoffet. Men det ble bare TOO MUCH av mønster. 
Blir helt sliten i øya, gitt! :D



Toppen har rosa ribb i halsåpningen.

Skjørtet har strikk i livet. Skjørtekanten er sydd med rullesøm.

De to plaggene må skilles og kombineres med andre. Toppen til jeans, for eksempel :)



Og skjørtet med en ensfarget turkis bluse. Det ble smashing.


Da er det bare å vente på sola og varmen....
Ha en flott kveld :)

11 kommentarer:

  1. Så skjønt!
    Men enig i at det var finest hver for seg. Da kom det mer til sin rett:-)
    Og hvilken flott modell!

    SvarSlett
  2. Heia Ellen!
    Så flotte både skjørtet og toppen ble med annet tilbehør, og omdefineringstanken din er helt logisk:)
    Jeg lager deg GJERNE ei tyveri-sikker Post-it blokk. Hvordan ville din favoritt sett ut, mht farger, mønster og evt tekst?
    Forresten veldig hyggelig å ha deg tilbake i blogge-modus igjen.
    Klem Beate

    SvarSlett
  3. JA, her ble det mange antrekk. Flotte også. :))

    SvarSlett
  4. Så flotte ting og veldig fin hver for seg

    Fin kveld til deg

    Klem

    SvarSlett
  5. Flotte og sommerlige antrekk! Ja, det ble nok kanskje finest med annet tilbehør. Men en dag du vil være litt vill og gal, kan du jo bruke det sammen :)

    SvarSlett
  6. Enig, best for seg.
    Og nye røde sko?

    Overlockmaskina har vært en smule mer samarbeidsvillig, men jeg er langt fra fornøyd. Æsj. Men harvi allefall sydd et par kjoler, bla, en til meg selv som jeg blei veldig fornøyd med. I morra skal jeg gi bort den andre til god venninne som runder 40 og jeg er så spent på om den faller i smak og om den passer.

    SvarSlett
  7. Du er RÅ til å sy!Ha en flott sykveld i julikvelden!Synnøvehilsen

    SvarSlett
  8. Er vel ikke noe problem for ei kreativ dame som deg. Topp og skjørt ble helt topp sammen med andre plagg ja. =)
    Ha en fin kveld =)

    SvarSlett
  9. Kjempetøfft!
    Og så kjekt å kombinere.
    Tusen tkk for kommentar ang egensøm restn av året, klem. Ingen ny tanke egentlig, heller funnet igjen meg sjøl ,-)

    SvarSlett
  10. Dette var staselig. Tenk så mange kombinasjoner du kan lage av antrekket. Må bare si at jeg likte det øverste også

    Du er rett og slett SUPERFLINK.

    Klem

    SvarSlett
  11. Artig kombinasjon av mønster. Det skal være litt utan om det vanlege :) Desse plagga kan du bruke i mange variasjonar.

    SvarSlett

Det er veldig koselig om du legger igjen en kommentar:)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails