fredag 18. juni 2010

Alle tiders oppdrag! Stjernetellerkjole nr. 9 i gave.

Både Eimund og Ingvar går i barnehage og trives kjempegodt. Ikke minst på grunn av de voksne som jobber der. Men nå skal to av damene slutte, Mona Lise og Eva. I den forbindelse fikk jeg i oppdrag å lage Stjernetellerkjole fra foreldregruppa som avskjedsgave. Her sitter de to flotte damene. 

På grunn av tidsnød, ble det kjole til Mona Lise og gavekort på Stjernetellerkjole til Eva. Ungene ser spent på når Mona Lise åpner gaven.

Og hva kan varme mitt syhjerte mer enn slik en glede over å få en Stjernetellerkjole :)


Vi synes jo selvfølgelig det er trist at damene slutter i barnehagen.
Men sånn er livet. Det byr på både nye bekjentskaper og avskjeder med gode gamle.
Jeg ønsker Mona Lise og Eva masse lykke til i ny jobb :)

Kjolen er inspirert av sangen 'Forglem meg ei' fra Christine Sandtorv sin cd.
 Med denne nydelige teksten ønsker jeg alle en god helg :)

For en lykkedag
full av solskinn
full av latter
full av smil
full av smil

For en lykkedag
full av venner
full av fregner
full av bær
blå blå bær

Forglem meg ei
selv om dagen er over
selv om solen er søvnig og sliten

Forglem meg ei
selv om blomstene sover
jeg er her selv om jeg er bitteliten

Nå har dagen blitt kveld
full av måneskinn
full av stjerner
full av natt
så god, god natt

Tekst  av Christine Sandtorv
fra cd’en Stjerneteller.

13 kommentarer:

  1. Det var en utrolig flott kjole og en såå fin gave! Ser at mottager blir litt målløs også;)

    Ha en fin fredagskveld og klem fra meg;)

    SvarSlett
  2. Jeg ble litt rørt, jeg nå..... God fredag, Ellen.

    SvarSlett
  3. Jeg vet om noen som ble veldig glad for kjolen(e) ja:)) Utrolig flott!!!

    SvarSlett
  4. Heldige barnehagetanter :-)
    Ha en fin helg :-)

    SvarSlett
  5. Den kjolen var knalltøff!!! Og sånt et talende uttrykk på henne som fikk kjolen!! Moro!!

    Ser det er lenge siden jeg har vært inne hos deg, så nå har jeg lest meg litt opp. Innlegget om kvinner i afganistan var en vekker. Har du kommet på noe lurt du kan gjøre?

    Valmuene var skjønne. Her har Linus 40 i feber i dag - eller nå er den 30,1 etter en stikkpille. Håper de holder seg friske utover sommeren både han og Eimund.

    Klem!!

    SvarSlett
  6. For en utrolig flott avskjedsgave!! Nyyydelig kjole.

    SvarSlett
  7. He-he! Så bra uttrykk!! Og nyyydelig kjole - og den satt jo flott på henne også! Super gave å få!

    SvarSlett
  8. FOR en flott kjole - ja, hvem ville ikke hatt den i gave?:-)
    Riktig god helg,
    klem Hege.

    SvarSlett
  9. ÅÅÅÅÅÅÅÅ, ja nå skulle jeg ønske det var i DEN barnehagen jeg skulle slutte!!!!
    Ikke rart de ble rørte og overlikkelige!!!

    Stor klem fra Anett:)

    SvarSlett
  10. Jeg skulle ønske jeg var i denne bhg og skulle slutte. Du er kjempe flink Ellen.

    Ønsker deg en fin Lørdag

    Klem

    SvarSlett
  11. For en avskjedsgave!!! Heldige ansatte sier bare jeg:)

    SvarSlett
  12. Så herlig og så heldige de er.
    Jeg er så utrolig happy for min Stjerne teller kjole. Det skal du vite.
    Ønsker deg en super,duper søndag.
    Klemmer fra her.

    SvarSlett
  13. ÅÅÅÅÅÅÅÅ, eg likte den kjolen! Den var råfin! Heldig ho dama som fekk den.

    SvarSlett

Det er veldig koselig om du legger igjen en kommentar:)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails