søndag 27. juni 2010

Trekning av GiBort!

Da er vi endelig kommet frem til trekningen av *GøyPåLandet* kjolen!


 Inspirert av Pias verden skrev jeg ut alle kommentarene. Men for å spare litt blekk og papir ble de kopiert inn i et worddokument hvor jeg delte opp teksten i to kolonner. Eimund fulgte interessert med på skriverprosessen.


Alle numrene ble skrevet på. Det ble til sammen 220 lodd!
Random.org stod for selve trekningen.

Og dette er vinnerkommentaren:
"Tjoho, jeg tar 2 lodd! Om jeg lager f.eks. 16 linker, kan jeg få 16 lodd da?"

Det holdt med to lodd :)

Og vinneren ble..............................













Elisabeth fra Innerst i veien :)

Gratulerer så masse Elisabeth. Jeg sender en epost i morra :)

13 kommentarer:

  1. Gratulerer til vinneren!! Heldige Elisabeth;)

    Ha en fin kveld og klem fra meg;)

    SvarSlett
  2. Heldige Elisabeth og gratulerer til henne.
    Ha en fin kveld
    Klem

    SvarSlett
  3. Gratulerer til "heldig grisen" :)
    Klem fra Anneli <3

    SvarSlett
  4. Grattis til Elisabeth! Såååå heldig!

    SvarSlett
  5. Gratulerer til Elisabeth!
    Hun er heldig hun.

    Marianne

    SvarSlett
  6. Skal si den godeste Elisabeth har vinnerlykke! Gleder meg til å se hvordan kjolen hennes blir, og vi må kreve modellbilder!

    SvarSlett
  7. Hipp hurra og gratulerer til deg! =D
    Kjempeheldig er du virkelig ja, men det fortjente du helt sikkert. Modellblogg hadde vært veldig spennende. :)

    SvarSlett
  8. Åh så kjedleig at jeg ikek hade fått med meg den her, for den kjolen var jo helt kjempe herlig:D
    Gratulere så mye til vinneren.

    SvarSlett
  9. Gratulerer til vinneren. Heldiggris!

    SvarSlett
  10. Gratulerer til den heldige vinner :-)
    kjempesøt barnekjolen i innlegget under :-)

    SvarSlett
  11. Gratulerer til vinneren av den lekre kjolen! Heldiggris! ☺

    SvarSlett
  12. Åh, nei, ikke meg Elisabeth! Leste først veldig fort og så navnet mitt, men nei, jeg er jo "Rockefår" og ikke "innerst i veien"....

    Gratulerer til min navnesøster! Og ja, hun må sende modellbilder så vi kan se hvor fin hun blir i premien!

    SvarSlett
  13. Gratulerer så masse til vinneren - du lager helt fantastiske kjoler, Ellen.

    God sommer.

    Klem fra astrid.d@gmail.com

    SvarSlett

Det er veldig koselig om du legger igjen en kommentar:)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails