søndag 13. juni 2010

Rockebilly Ellen!

I vinter kjøpte jeg meg en skjortetunika på Ebay. En Rockebillybaby tunika! Jeg har litt sansen for denne stilen. Her er en rosa variant. Lekkert! :)

Men til min store sorg og fortvilelse var den for liten. Uhuu... :(
Så da var det til med å trikse og mikse litt i dag. Og slik ble resultatet.


Jeg har felt inn et stykke med turkis bomullsstoff med hvite prikker.
Synes det ble helt knall :)

Sjekk den flotte halsåpningen. Nydelige detaljer.

Liker du stilen finner du flere plagg her. F.eks denne nydelige blusen.

9 kommentarer:

  1. He he, selvfølgelig fikser du sånt noe i en fei! Kul tunika, og kul dame!

    SvarSlett
  2. Helt toppen som vanlig og bra lösning.Håper du har det bra käre Ellen. Jeg har fullt opp fortiden men det er göy også.Önsker deg en toppen uke med mye sol og glede. Kos til deg!

    SvarSlett
  3. Smart og flott!
    Disse toppene er supre til dongery, litt romantisk og gjør dongerien til et "festantrekk";)

    Ha en god ukestart og klem fra meg;)

    SvarSlett
  4. Det ble jo kjempestilig! Så kreativ og flink du er!

    Klem

    SvarSlett
  5. Det er ikke farlig om ting ikke passer når man er så kreativ som du er.

    Resultatet ble jo helt fantastisk, og den romantiske stilen passer vel ganske mange.

    Supert resultat.

    Klem fra Astrid

    SvarSlett
  6. Er det noen sak når man er ekspert på symaskinen??! Så flink du er altså!

    SvarSlett
  7. Hei Ellen,
    Kjempefornøyd med Stjerneteller kjolen min.
    Kommentarene "hagler" og alle spør og lurer og jeg forteller om Ellen Sand, hun som lager kjoler til prinsesser.. til og med GAMLE prinsesser.

    La dagen bli gyllen.
    Her er det kai fest med 30 venner og familie i
    dag på en helt vanlig tirsdag bare fordi jeg ville og fordi solen skinner..

    SvarSlett
  8. Oh, I'm in love! Elsker slike sjorter/tunikaer.

    SvarSlett

Det er veldig koselig om du legger igjen en kommentar:)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails