onsdag 9. juni 2010

Utfordring og award!

Jeg har fått en utfordring av Trine med bloggen Bonka Rakka.
Tusen takk, Trine. Dette var en artig utfordring. :)
Oppgaven var å re-publisere det tiende bildet jeg la ut i bloggen min. Det ble et gjensyn med denne kjolen. En kjole jeg sydde i 2008. De røde blomstene er laget av ullfilt med en hvit perle i sentrum av hver blomst. Det opprinnelige innlegget kan du se her.
Jeg gir utfordringen videre til alle som kommenterte i mitt forrige innlegg :)
Det blir: Lappeline, Smykkas, Pias verden, Barbros lille atelier, Tovepia, Elisabeth innerst i veien. 
Og så har jeg fått en award fra Strikk og tøys. Tusen takk til deg! :)
Jeg dropper å fortelle 7 ting om meg selv siden jeg har gjort det i et tidligere innlegg.
Prisen sendes videre til disse herlige bloggedamene:

Om dere ønsker å følge reglene er de som følger:
- Kopier awarden inn på din blogg for å vise at du har mottatt den

- Takk og link til den som har sendt den til deg

- Link til 7 andre bloggere og spre glede

- Fortell 7 ting om deg selv

 :)

8 kommentarer:

  1. Takk for utfordring - skal se hva jeg får gjort etterhvert!

    SvarSlett
  2. Tusen takk for begge deler ..
    skal få det til en av de kommende dagene

    Ha en fin dag i morgen

    Klem

    SvarSlett
  3. Tar utfordringen:-) Har ikke fått med meg den kjolen. Den var kjempefin!

    Klem

    SvarSlett
  4. Tusen takk for awarden.!!
    Jeg lagrer den i hjertet mitt og lar det bli med det.
    Klemmer og ønsker om en deilig dag.

    SvarSlett
  5. Kjolen var virkelig nydelig, og jeg må selvsagt ta utfordringen.

    Du har sannelig gitt meg en utfordring nr. 2 også, og jeg takker med varme for awarden.

    Nå er jeg rimelig klønete med å få ting over på bloggen min, men jeg får se om det ikke kan være mulig å finne litt assistense et eller annet sted.

    Uansett, jeg ble kjempeglad for den.

    Klem

    SvarSlett
  6. Takker for utfordringen,men tok akkurat sammen utfordring for noen dager siden,så det blir jo bare en reprise,haha.

    så jeg slenger heller bare inn en liten sommerhilsen til deg her jeg i det minste :)

    håper du har gode og fine dager i sommersola,du fortjener å ha det bra og kose deg med familien og gode venner.

    masse sommerklemmer <3

    SvarSlett
  7. Tusen Takk for awarden!!! Ble SÅ glad jeg!!!!
    Nå fikk jeg nytt "Blogge-mot" igjen :)
    Ønsker deg en fin kveld:)

    Klem fra Anett:)

    SvarSlett
  8. Tusen takk for awarden. Jeg er smigret. Det er deilig med litt oppmuntringer av og til!!!
    Klem

    SvarSlett

Det er veldig koselig om du legger igjen en kommentar:)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails