lørdag 26. juni 2010

Stjerneteller Nr 10 og Stjernetellerkunde!

Denne kjolen har jeg sydd på bestilling til en flott jente som jeg har vært lærer til. Ekstra hyggelig, det :)






Og her er en snasen dame med navn Berit i sin Stjerneteller.
Hun maler utrolig vakre bilder som du kan se her.

Nå ser det ut til at trønderværet stadig blir bedre, så i morra blir det seiltur med Utsetø, en rundt 100 år gammel båt. Gleder meg til frisk sjøluft sammen med gode venner. Bare en liten utfordring vi må finne ut av først. Eimund har båtskrekk. I dag skal vi nok en gang prøve på båttilvenning. Sist vi prøvde begynte han å tute da vi kjørt inn på havneområdet. Dette blir interessant...
:)

8 kommentarer:

  1. Det var to nydelige plagg. Du er så flink Ellen.
    Ønsker deg en fin helg

    SvarSlett
  2. Kjempe flott kjole. Nydelig du er så flink

    Klem lappeline

    SvarSlett
  3. De er kjempeskjønne disse stjernetellerkjolene dine!

    Lykke til med båttur, håper det går bedre denne gang da!

    SvarSlett
  4. Nydelig barnekjole du har sydd! Utrolig fin den blåfargen! Heldig liten jente som får en sånn lekker kjole:-)

    Berit er en fantastisk flott dame, og hun er jo bare et syn i kjolen din!

    Ha en fin kveld!

    Klem

    SvarSlett
  5. Dette var en veldig, VELDIG fin kjole, Ellen. Jeg syr så lite for tiden.. savner det litt. Bare så liten tid. Et prosjekt tar en evighet.......

    SvarSlett
  6. Herlig og myk, med koselige detaljer. :)

    SvarSlett
  7. Lekker barnekjole du har sydd, og den som Berit bærer har jeg kommentert på bloggen hennes.

    Når det gjelder det med organdonasjon, så synes jeg ikke du trenger endre på det. Kanskje kan du redde et liv.

    Jeg har ikke noen sterke meninger om hverken den ene eller andre formen for donasjon, men selv står jeg som organdonator.

    Klem fra Astrid

    SvarSlett
  8. Disse stjernetellerene dine er herlige! Flotte farger og nydelige detaljer. Supre altså!

    Og gratulerer med ny hammock! Kos deg med håndarbeid og familien i den i hele sommer!

    (o:

    SvarSlett

Det er veldig koselig om du legger igjen en kommentar:)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails